SNART HAR VI EN HUND OCKSÅ

Det blir inte mycket till mat idag.
Gör en snittsel (stavar som det låter) och bara en snittsel inge mer! :/ Skulle iof kunna stoppa i lite pommes i ungnen men det pallar jag inte! :/ Känner mig sjukt trött faktiskt och snart är det ju kvällsfilmen, dessutom ser lägenheten ut som en stor röra .. Tess får sluta ha fest ;) Hehe, nej men jag orkar inte ta bort hennes skit idag faktiskt. Får hjälpas åt imorn eftersom att Hunden kommer på Onsdag! :) LILLA MOLLE!



Visst är han söt? En amerikansk bulldog =) Han ska dock heta Sture och och inte Molle som hans förra ägare bestämde :)

Kommentarer
Postat av: Tess

Gumman jag vet inte ifall jag vill att han ska heta sture heller.. HAha jag ska klura ut något namn idag!

Men imorgon hämtar jag prinsen :)

2009-09-08 @ 10:55:15
Postat av: Anonym

HAHa okeej men någonting sånt borde den iallafall heta ;)

2009-09-08 @ 11:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0