Shopping with Juicy.

GUD FÖRLÅT.
Jag har verkligen jätte ångest, har inte uppdaterat på hela helgen men jag lever så ni kan vara lugna :) Jag stor shoppade i fredags, bl a 2 jätte snygga skor! Visar bilder på dem då jag kommer hem vilken blir senare idag! Köpte även en friis & Company väska, 1 tiger linne, 1 kort skinnjacka, örhängen, 1 bamsestor ring, 1 nagellack, foundation, eyeliner, läppstift i rosa, 1 par jeans eller 2 snarare. Löshår till Tess, bjöd på käka, öl och annat. Allt det gick på 6 000 kr, ångest? ja men javisst.. Nu har jag hyran kvar för pengarna, lite mat en hårfärg och lite linnen. SEN FÅR DET VARA NOG ska kunna käka i skolan också jue.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0