SHOES AND BAGS

Jag kommer få 9700:- imorn och eftesom att jag varit så himla duktig med att börja plugga och annat så tänkte jag faktiskt unna mig med att köpa någonting fint till mig själv, inte för billigt men inte heller för dyrt! Och självklart kommer det bli en väska eller ett par skor, får se vad. Har dock inte tid med att åka in till stan för att kika på sakerna så tänkte faktiskt Nätshoppa för 2 gången i mitt liv :) Shopping, finns det någonting roligare? NAJ!

Vilka ska jag ta? Kom ihåg, får bara välja ett par!
Black Snake Platform Open Toe Heel Stiletto Pump80%20 - The Bobbie Chain Gathered Hidden Wedge Boot in BlackZigi Shoes - The Tamale BootMelody Ehsani - The Asjai HeelZigi Shoes - The Spider BootZigi Shoes - The Ritz BootBlack Patent Croc Strappy Platform Heel SandalASTRO Sporty Lace-Up BootBetsey Johnson  - The Overnighter in Black Party HeartyBetsey Johnson  - The Small Flap Purse in Black Party HeartyBetsey Johnson  - The Hobo in Purple Pretty in PlaidHype Handbags - The Janice HoboBetsey Johnson  - The Large Tote in Pink Love JungleBetsey Johnson  - The Large Hobo in Pink Fruit-Sation


Kommentarer
Postat av: cherryy

bruna stövletterna med klack, MUMS!

2009-09-03 @ 21:38:49
URL: http://kawaiicherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0