Party Party Party =)

Nu är jag vaken.
Har packat ihop alla saker som jag ska ha med mig inför dagen samt kvällen hos Lydia. Ska bli sådär lagom skojj faktiskt :) Hon har ju ingen liten vill heller för den delen så jag kommer ränta runt där som en dåre, haha! Kanske inte bokstavligen men you never know ?

som jag skrev på Tavlan igår.

KLASS FEST!
Jimmy och Bryan kommer som manliga strippor
, de har endast på sig en röd rosett med
en napp i munnen! OBS: ETT MÅSTE ! !

Här har vi henne!. Paryfixarn

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tjena snygging!! :D

Tänkte bara hörde de där med din bröstoperation. Vad kliniken heter åså, så kan jag kolla på internet liksom och sen ringa dom. Har ju gått på konsultation redan fast på AK, så det kanske inte behövs liksom:)

PUSS!

2009-09-19 @ 12:06:00
URL: http://vonguldpihl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0