JUICY WANT TO HAVE A BABY

UNGA MÖDRAR.

Kanske kommer dem till Sverige & kanske hamnar jag där inom snar framtid? Jag hoppas det iallafall :) Känns som det är dags nu och har bestämt att Emma ska bli min bebis gudmor, eller kanske Nicci också, eller kanske Tess? Eller varför inte alla tre haha! :) Äsch, sånt behöver jag inte oroa mig för nu, men jag vet iallafall vem jag vill ska vara pappan. Gosch så snygga barn vi skulle få tillsammans . Hihi ^^,

Gud så söt liten bebis. Åh vill ha en sån och mysa med om kvällarna, nätterna och dagarna. Vill höra bebiskriken, gråten, skratten och höra bebisen säga sina första ord! Åh. Jag älskar min ofödda bebis redan nu, haha! Fastden inte ens är i magen än utan någons pungkula. Hmm. Undra vilken pungkula min bebis ligger i :) I think I know whooos !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0