IM THE BIG BOSS SO BACK OF BITCHES!

Jag är hemma, känns underbart skönt!
Har fortfarande inte hittat sladden så kan ej sätta in bilder från mobilen till datorn. Ska fan köpa en ny digital kamera istället så kan jag ladda upp en jävla massa bilder :) OJ OJ OJ vad ni skulle få se mycket av Josefine då, härligt det! Skönheter är ingenting man får se ofta .. skämt å sido.



Lydia, Emma, Bryan och Jimmy i klassen tycker jag är verkar vara som en gängschef & vad fan menar dem med det? De tycker alltså att jag är bossen över alla och det är ju inget positivt för mig :) Jag är ju inte bättre än någon annan, haha! Men tydligen ger jag sånna blickar till folk. Äsch då, bitchen Josefine?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0