EN TRÅKIG LISTA

Tonåren:
Hur gammal är du? - 88:a
Hur tycker du att du har det hemma? - Bra.
Har du bra självförtroende? - Ja det har jag.
Kan du lita på dig själv? - Yes det kan jag?
Hur tycker du att ditt liv är? - Jävligt bra
Har du ett bra liv tycker du? Absolut
Är du nöjd över din kropp? - Ja, visst är jag det :)
Något du vill ändra över din kropp? - Nej ingenting! Kanske lite starkare mage men inge annat
Kan du själv säga att du tycker att du är söt? - Jag är söt?

Kärlek:
Har du någon kille? - Hemligt ;)
Vill du ha kille? - Hemligt ;)
Gillar du någon nu? - Hemligt ;)
Som heter? DET DU! ;)

Vänner:
Har du bra vänner? - Toppklass
Har du många vänner? - Yes, men inte många man kan lita på.
Vad heter dina bästa vänner? - Nicole, tess och steffi
Vad är bäst tycker är du, ha få bra vänner, eller ha många som man inte kan lita på? - Några få såklart

Mogenhet:
Har många sagt att du är mogen för din ålder? - Ja .
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är? - En gång faktiskt haha.
Har du fått höfter? - Vem har inte höfter?
Har du kille? - Hemligt.. fortfarande ;)
Tycker du mer om att vara på stan än att vara med kompisar hemma? -  nej?
Du älskar att shoppa? - Inte älskar.


Update:
Min mobil är död, hittar ingen laddare. Jag är trött, vill sova.  Kan inte sova, måste vara vaken. MEN. Jag kommer ändå inte kunna vänta upp på Tess för vet ju ändå inte när hon kommer hem medtanke på att mobil (fortfarande) är död och hon har rymt iväg med laddaren. Förutom det så saknar jag Mr.Hemligt jävligt mycket :) Ska bli mys att träffa han nästa vecka, hihi. Äntligen var ett tag sedan. Usch, hatar att han måste vara Mr.Hemlig här i bloggen. ATTANS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0